Nak Rehat Sket...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/17/2009 09:37:00 PG

3

Harini lepas kerja aku nak chow. Balik Ipoh, nak test run, nak tengok performance tayar baru aku... Samada cun atau tak. Ini pun kalau bos aku tu balik awal, aku pun chow awal la... Pasal kerja aku dah siap. Boss tak boleh marah aku, aku dah selalu stayback kat office. Ada agenda nak diperbincangkan dengan Chief Merchandise aku kat Ipoh nun. Lagipun memang ada hal dengan family aku untuk diperbincangkan dan diselesaikan. Kawan sekolah aku Inspektor Derih ada ajak datang rumah dia 18 hb ni, dia buat kenduri doa selamat. Kenduri tentang apa, tak pulak aku diberitahu. Datang ajela dah orang jemput sesuai sangat dengan tarikh yang memang aku nak balik Ipoh.

Penat sangat aku, dah lama tak tidur nyenyak dan aku nak rehat. Kebelakangan ni aku tidur pun macam tak selesa kerana sering memikirkan kerja yang perlu disiapkan. Sampai terbawak-bawak mimpi hingga terkeluar angka-angka, graf-graf dan carta-carta. Kerana stress dengan job yang melambak, ruang inilah tempat aku lepaskan tekanan dengan menulis perkara-perkara merapu. Balik Kampung Woo Hoo Hoo... Balik Kampung... Hati Girang...

Comments (3)

Guwe sudah selamat sampai daaa...

derih bertunang kew mazli?

Derih naik pangkat lew... Jadi Chief inspector... Gila ah ding dong...