Segugus Kunchi

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/16/2009 07:30:00 PTG

1

Nila bendanya, pagi tadi buat aku sewel sikit masa keluar rumah. Aku cuma bawak segugus kunci ni sahaja untuk keluar rumah. Nasib baik la dia dapat membantu aku membawa aku ke office walaupun agak lewat sampai. Sedangkan kalau bawak segugus kunci yang lain, mudah saja aku mencilok kat jalanraya yang jem...

Kunci ni pulak lebih berharga buat masa pagi tadi aku keluar rumah. Kunci kat atas pun berharga juga, tapi bukan masa ni aku perlukannya... Segugus kunci yang mempunyai fungsi untuk menghidupkan motor, membuka gril, mangga dan pintu rumah serta membuka pintu office... Kenapalah aku sengal pagi tadi? Nasib baik ada Aizul. Kalau aku menetap sorang kat rumah, masak aku... Untung masih ada teman duduk serumah...

Comments (1)

ingat saper ntah 2?...