Dapat SMS Je Nak Pinjam Duit!!!

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/08/2009 02:31:00 PTG

2

Aku dapat SMS... Nak tolong ke idak? Asal SMS aku dapat je nak mintak pinjam duit. Asal dapat je SMS dia nak pinjam duit. Padehal, sebelum-sebelum ni tak pernah tanya khabar aku, baik ke sihat ke, hidup ke, kawin ke? Nak kata dia rapat ngan aku takdela jugak. Bukannya kedekut pasal duit, tapi ingatla sikit, dalam berkawan ni elokla ditanya khabar kita biarpun dalam keadaan senang dan susah elokla diberi salam supaya kita tau di mana kita, status kita. Ni tak, main langgar je. Dah 5 kali masuk mesej aku last pagi tadi, yang ditanya nak pinjam duit... duit... duit. Bukan nak tanya aku ni sihat ke, kerja baik ke dan sebagainya. Bersikaplah untuk mengambil hati seseorang sebelum main terjah je nak pinjam duit. Kalau aku bagi, ko menghilang. Bila dah bagi, aku nak mintak balik duit tu, mintak maap aku dapat balik. Tak le pulak berjawab. Banyak dah aku kena kawan-kawan macam ni. Yang dalam rasa aku, halalkan jela, biar Allah yang adili apa yang aku bagi itu bukan hak kekal. Bukan nak mengata, cuma kalaula kita rapat, ada sikap mengambil hati kawan-kawan, tanya khabar, bukan kata ko nak pinjam duit... Ko cakap ko ada masalah apapun aku boleh tolong. Takdehal punyer...

Comments (2)

Mazli, adakah ko mendapat sms di hari yang sama aku dpt sms serupa dari orang yang sama?

tak tau la orang yang sama ke tak kan..tapi yang penting aku ni mmg pantang citer bab2 sesak duit di waktu pagi. AKu punya hangin masa aku dpt SMS tu terus aku foward kat Sariah. Hangin dan bikin suwy guwa punye hari beb!! Aku tak sukeeeeeeeeeeeeee!

AKu nak carut bertubi2 jer masa tu tapi sabar sesangat lah time tu. Ikut hati aku mmg masak ar dia dpt sms dari aku. Pasni siap lah dia! Bodoh nak mampppp tol la!

Bukan tak leh nak bagi PINJAM tapi ko tak penah nak tnya kabar tetibe jer nak menyundal duit guwa kan! Guwa lagi nak kawin lagi mau pakai duit lu ape cher kan nak minjam2. Padahal dia kawin dulu dari kite banyak plak duit nye!!

Peh cuba ko pikir Mazli, kalo 10 orang dia sms nak pinjam $50, kalo 6 orang kasik..bape dia dapat?

Perghhh mendidih dah aku nih. Jom ngumpat kat YM!!!

Orang yang sama la tu, aku tak la mendidih... Cuma aku sms dia dulu, kata 'sorry bro aku sesak gak sekarang ni'. Tapi langsung tak balas balik sms. Cuma aku nak dengar dari dia 'Tak mengapala ke, It's ok ke' takpe la gak... Diam membisu.

Dah tu, aku dapat lagi sms yang sama nak pinjam duit. Sorry la... Tanya kabar idak, nak pinjam. Kalau bagi sure la aku kena kenceng...