:: Bosan ::

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 7/11/2009 08:43:00 PTG

0

Perkataan ni sama je maksudnya dengan boring. Terdapat pelbagai situasi menyebabkan ianya berlaku. Tak terlepas ianya berlaku pada saya. Nak kata saya ni selalu bosan tak jugak. Banyak benda yang saya lakukan untuk menutup situasi bosan ni.

Ada pelbagai situasi yang boleh menyebabkan bosan ini terjadi.
  • Takde kerja
  • Kerja banyak tapi tak tau nak buat
  • Sunyi
  • Perut kenyang @ lapar
  • Takde rancangan kat TV best

Ada pelbagai pengisian yang boleh menutup rasa bosan ini terjadi:
  • Pasang DVD yang anda suka
  • Surfing Internet kalau ada line
  • Makan makanan ringan seperti kudap-kudapan
  • Cara paling baik adalah tidur

Kalau diikutkan semua orang dalam keadaan bosan. Mungkin caranya berbeza untuk menangani keadaan bosan ini. Saya bukanlah doktor falsafah yang boleh kelentong sana sini camana cara terbaik untuk menanganinya. Tapi apa yang saya rasa, itu yang saya buat. Sebenarnya nak elak rasa bosan ini, maka terciptalah entry ini. Tengah bosanla ni sebenarnya. :P

Comments (0)