:: Tadika 1988 ::

Posted by nizam_5282 | Posted in , , | Posted on 7/19/2009 03:59:00 PG

7

Nak imbas kembali zaman saya masa sekolah tadika kat Blok 'O' Pasukan Polis Hutan (Sekarang dikenali sebagai Pasukan Gerakan Am). Disini saya dapat ingat beberapa nama yang masih segar lagi dalam ingatan. Antaranya ialah:
  1. Epol (sumbing)
  2. Shahrizan
  3. Mohd Idham
  4. Amrul Affendi
  5. Wan Morli Rosnuzamzuri
  6. Shahril Anwar
  7. Saya lew
  8. Amira
  9. Jita Nurashikin
  10. Suhana
  11. Azizam
  12. Hasbullah
  13. Bah Mario
  14. Khairul Azahar
  15. Shahril Amir
  16. Tan Leng Nee
  17. Sumarlina Suhaimi
  18. Zailelawani
  19. Muzliawati
Yang lain tu tak berapa ingat. Yang saya tulis nama tu pun ntah betul ntah idak. Hehe... Kelakar muka sorang-sorang yang dulunya hingusan je. Sekarang dah macho dan ayu. Yang dah berduyun anak pun ada...

Comments (7)

giler la boleh ingat lagi kawan2.. amat dasyat!!

Kalau boleh ingat semua, lagi perfect... :)

alolo..comelnya lenny..hahaha..

yang sebelah suhana, ikat tocang dua tuh, aku tk ingat lah nama dia...try nak recall tapi tak hengat2 :p...tp muka bapak dia aku ingat ...haha

yang sebelah ko ujung sekali tuh, budin kalo tak silap aku

Oh aku baru ingat... Itu jita nurashikin.. Awek nuar dulu2... Hahaha... Nanti aku update...

salam bro...tabik spring la...boleh ingat nama aku....

Assalamualaikum..