:: Ini Nama Aku ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 7/31/2009 05:10:00 PTG

2

Saje-saje search kat google, terlihat kelibat nama aku yang serupa. Ada jugak orang pakai nama serupa aku ek? Tak sangka betul. Aku ingatkan nama aku ni pelik sikit bunyinya, rupanya dari perspektif lain, memang ada gak nama aku serupa ngan orang lain. Bukan tak syukur nama ni, tapi nama pelik-pelik ni tak biasa orang lain guna. MAZLINIZAM nama yang satu dalam sejuta. Tapi kalau dua mungkin dalam dua juta orang.

Susah payah Mak Abah aku cari nama ni dulu agaknya. Tapi dari nama ni, dah macam-macam pecahan dah member-member aku gelarkan. Mazli, Mali, Lie, Alin, Nizam @ Zam. Tapi nak wat camana? Kena hadapla jugak. Kang kata aku sombong plak? Hehe...

Nama panggilan paling femes oleh golongan tertentu:
* Mazli - Digelar masa dalam peringkat sekolah rendah dan menengah.
* Nizam @ Zam - Setelah habis sekolah peringkat menengah dan rendah.
* Lie - Ni sikit je orang guna (Deris ngan Faizal Helmi kebiasaannya).
* Alin - Pelat masa kecik yang tak leh ubah especially untuk panggilan keluarga.
* Mali - Ni Jessifer yang panggil sampai satu Poli JB panggil aku nama ni.
Walaubagaimanapun, kalau bukan orang yang tidak sesuai panggil nama salah satu tersebut, aku buat tak paham je, jangan kata aku sombong plak ye? Serius, ini pernah terjadi. Ada orang panggil nama kat majlis yang berbeza group, mulalah aku meliar mata tak paham. Sila alert...

Comments (2)

ko mmg tak der keje kan time nih....

Time ni memang la takde kerja... huhu...