:: Zain Bhikha - Give Thanks to Allah ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 7/28/2009 02:16:00 PTG

0

Kalau aku tak kongsi, aku dianggap berdosa. Maka aku buat jugakla entry ini untuk menyedapkan diri aku... Sejak kebelakangan ni, banyak spekulasi bahawa satu lagu bertajuk "Give Thanks To Allah" adalah nyanyian Michael Jackson. Lunak suaranya memang tak lari seakan-akan suara Michael Jackson. Tapi sebenarnya, lagu ini adalah milik Zain Bhikha seorang penyanyi nasyid dari Afrika Selatan. Janganlah kita terima bulat-bulat spekulasi yang tersebar bahawa Michael Jackson itu memang sudah memeluk agama Islam. Tapi seandainya Michael Jackson benar-benar telah memeluk Islam, aku dengan bangganya akan mengucapkan Alhamdulillah. Kita tak tau sejauh mana kebenarannya Raja Pop ini telah memeluk agama Islam. Hanya Allah sahaja yang tau apa rahsianya...

Oleh itu mari kita dengar lagu nasyid ini yang dikatakan lagu Michael Jackson tapi sebenarnya bukanlah lagunya...

Zain Bhikha - Give Thanks to Allah

Comments (0)