:: [SMKUK] Al-Fatihah ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 7/24/2009 02:23:00 PG

2

Satu berita mengejutkan telah diterima di mana aku telah menerima satu panggilan telefon yang tidak terjangka dari Anuar mengatakan, saudara kita yang sama sekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Ulu Kinta telah kembali ke Rahmatullah pada 23 Julai 2009. Saudara kita itu adalah 'Arwah Zuliyana Yasin' yang telah lama menderita penyakit 'barah otak'. Itu hanyalah beberapa ulasan dari kenalan rapat yang mengatakan Allahyarhamah memang telah lama menderita penyakit itu. (Kalau salah, sila betulkan). Berita mengejutkan ini sangat tidak terjangka bahawa dalam keseronokan aku menjamah durian bersama sahabat-sahabat JQZ di Wangsa Maju, aku telah dikhabarkan berita sedih ini oleh Anuar.

Sumber terkini

Marilah kita bersama-sama menyedekahkan Al-Fatihah kepada Arwah semoga Arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah...

Semoga ini menjadi teladan kepada kita bahawa yang hidup akan pergi jua menghadap Ilahi...

1982-2009

(Gambar sekadar untuk mereka yang tidak mengenali)
Yang baik datang dari Allah, yang buruknya datang dari aku sendiri

Comments (2)

aku rasa sakit dia tu salah la..... setahu aku dia ada kena kanser tulang... tapi entahla.... aku pun x sure mana betul

Aku pun tak tau dia sakit apa. Tapi aku tau dia sakit. Tiba-tiba dapat berita ni, memang mengejutkan....